30 Aralık 2011 Cuma

NE GEYİĞİ, REN GEYİĞİ

Hayatımın hiçbir evresinde,hiçbir yılın arkasından bittiği için bu kadar sevinmemiştim, Ne kadddaaarrr piss,öğğğ,kötü, gıcık, zor, depresif, inişli çıkışlı ,kendini bişi zanneden bi yıldı ya bu 2011.Zaten iş icabı tek sayıları pek sevmem,bak bak ya hem tek sayı hem dört basamaklı, hani hem tek sayı olup hemde tek sayı karakterinde basamak sayısı olsa o da yok!Aman iyi oldu bitti gidiyo işte.Ohh..


Bu arada hemen belirteyim bu geyiklerin hepsi tam tamına 9 tane olup hepsinin de bi adı var azizim:


dasher

dancerprancer

vixen

comet

cupid

donder

blitzen

darudolph

unutmayalım musssmutluuu..:)

Hiç yorum yok:

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.