14 Mart 2011 Pazartesi

NANKÖRSÜN PIRPIR SEN NANKÖR!


Öğrendim ki kedi hayvanı istediğinde çok acımasız olabiliyormuş.
Herhangi bir atraksiyonu iyiliğine de yapsan kuyruğu diktiği zaman kesinlikle bi aslana dönüşebiliyormuş.Aslanlara neden büyük kedi dendiğini kendi yaşanmışlıklarımla ispatladım bugün..

Pırpır ; vakti zamanında sokakta yağmurdan sıçan yavrusuna dönmüş halde tir tir titrerken bulduğum, sıcak bi yuvası olsun diyerek koynuma aldığım boynumda mırıl mırıl uyuttuğum Pırpır.. Bugün iç parazit hapı içirmeye çalışırken ben bütün nezaketimle ağzını açmak istediğimde o aynı nezaketi malesef göstermeyerek hızla tırnaklarıyla sağ elimin üstünden bi parça biyopsi için doku örneği aldıktan sonra kan tahlili için de iki dişini kullanarak sağ elimin işaret parmağından olmak suretiyle biraz damar yolu açtı..Tabi narkoz kullanmadığı için de bi hayli zonklama duygusuna vakıfım. Artık kocaman bi parmağım var!

Kedi milleti hakikaten nankörsünüz yaa.

Hiç yorum yok:

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.