31 Aralık 2010 Cuma

NOEL BABAYA Bİ MALUMATIM OLACAKTI..


Noel baba noel baba,
madem her meydanı boş bulan blog sahibi ,dilek/istek kipinde yazılar yazıyor sana ulaşsın diye ,benim herkesten neyim eksik diyor ve bende blogumda bir şunu bunu istiyorum listesi çıkarıyorum, derhal yerine getirile..

İlk olarak senin geyiklerin yemini suyunu ayarında veriver ki şu kış ayazında bitap düşürme garibanları,aslında 2011 in martında bizim Türkler elektrikli araba üretimine başlayacak seninde onlardan bi tane edinmeni şu geyiklerin sırtından inmeni istiyorum.
ikincisi senin şu noel baba kıyafetinin renginin de cezbi sebebiyle fantezi ürünlerine ilham vermesi durumuna karşılık olarak kıyafetle ilgili telif hakkı için harekete geçmeni istiyorum
Üçüncüsü arada bir traş olmanı istiyorum elin yüzün açılsın ki kim olduğunu neye benzediğini bilelim elmacık kemiklerin de güneş görsün di mi ama, hem zati her pamuktan sakalı takan noel baba oluyo bu yüzden kimden ne isteyeceğini şaşırıyo bu millet..
Dördüncü isteğimse senden ho ho ho dışında başka kelimeler de duymak,sesini çok merak ediyorum vesseleam:)
Noel baba bizim buralarda doğalgaza geçildi bu eski bacaların üstünede kuşlar düşmesin diye kapaklar yapıldı dikkatli gel,teller elini yüzünü yaralamasın o yüzden baca işi yaş, kapıdan bekliyorum ona göre.
Bi de gelirken kar getir.
İyi Seneler..

26 Aralık 2010 Pazar

HAMAL

-''Ne iş yaparsın sen'' dedi.
+''Hamalım ben'' dedim.
-''Nasıl yani'' dedi
+''Elimden tutmasını bilenin yüreğini taşırım'' dedim...

*Sunay AKIN

17 Aralık 2010 Cuma

YAPTIM OLDU! :))


500 parçalı ilk puzzle deneyimi..

Sevdim ,her parçanın yerini bulduğunda üstünden bi yük kalkıyor sanki.

Birde çok garip bişey farkettim bazı parçaları eline alıyorsun ve götürüp bi yere koyuyorsun cuk oturuyor,yerini hiç aramadan ..

Nasıl oluyor hayret?

MUTLULUK


Şanslı suyla ilgili her aktiviteyi çok sever özelliklede bu aralar çamurlu sulara şap şap ayaklarıyla vurmayı ..
İki patisini birden havaya kaldırır ve hopp suyun içine :)) sonra da o heyecanla deli gibi o çamurun içinde dışında etrafında koşmaya başlar,buna şahit olmak düyanın en büyük mutluluğu...

*Bu fotoğraf sanırım herşeyi anlatır :))

15 Aralık 2010 Çarşamba

PAMUK


17 Ekimde bizim evin önündeki otobüs durağında tanıştık pamukla-o kadar yumuşacıktı ki tüyleri, pamuk oldu adı-Kimi görse peşine takılıp gidiyordu arkasından veee nihayet doğru kişinin peşine takılmayı başarmıştı işte :))hemen o gün misafir oldu evimize, yaklaşık iki ay tedavi gördü, aşırı su ve protein kaybı ve yüksek ateşi vardı bulduğumuzda,sokaklarda bitap düşmüş yavrucak! Şimdilerde sağlığına kavuştu tüm aşılarını oldu iç dış parazitleri yapıldı veeee yuva arıyoruz bu prensese..


alttaki fotoğrafta bulduğumuz günlerin izlerini taşıyor ,üstteki fotoğraf ise son hali.


gözlerindeki pırıltıyı görebiliyor musunuz:)




13 Aralık 2010 Pazartesi

NOT YET

Henüz ,henüz değil!
*çok sık tekrarlayınca henüz ne kadar garip bi kelime gibi geliyor kulağa..

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.