31 Ekim 2010 Pazar

BURNUMUN DİREĞİ

Bazen herşeyi unutup kaptırıveriyorum kendimi,
Sonra gerçek dünya duvar olup çarpıveriyo burnumun ortasına,
Direği sızlıyo gariban burnumun...

30 Ekim 2010 Cumartesi

TÜYLENMİŞ KAZAKLARDAKİ TÜYLERİ ALAN ALET

Tüylenmiş kazaklardaki tüyleri alan alete niye kısa bi isim koymamışlar da adı tüylenmiş kazaklardaki tüyleri alan alet olarak literatüre eklenmiş!
Bu arada google efendiye bu aleti,bu cümleyle görsellerde arattığımda abuk subuk konuyla alakasız hemde hepi topu 15 tane resimle geri dönüyo,neye benziyomuş çok merak ettim.

CENNET

Bi sokak ötemde cennetin kapısı açıldı..

25 Ekim 2010 Pazartesi

REPLİK

-eşofmanım nerde?
-koltuğun üzerinde bak, orda..
...

-kırmızı çantam nerde?
-kapının yanında ,küçük odada..
bi gün sorarsın diye hepsinin yerini ezberlemek zorunda kalıyorum.Artık bıraktığın yerleri hatırlasan..
-efendim?
-yok bişey canım ,iyi geceler...

ROMAN-TİK

Seni benim penceremden kimse göremez,
görmesinde zaten..
o zaman kıymetin anlaşılır ,
sana verdiğim kıymetin bi değeri kalmaz!

21 Ekim 2010 Perşembe

BAŞLIK YAZMICAM İŞTE!

Kendi huysuzluğumdan ben bile yoruluyorum bazen!

19 Ekim 2010 Salı

10 ÖKÜZ GÜCÜ


Sen beni öyle bir hale koydun ki senin yüzünden oluyor bütün bunlar;


Önce kızıyorum,sonra kıyamıyor üzülüyorum, sonra kendimle kalıp içimi yiyorum, öyle zamanlarda böğrüme on öküz oturuyor, hiçbirini de yerinden kaldıramıyorum, seni gördüğüm zaman hepsi de ayağa kalkıp böğrümde tepişiyolar, işte o zamanlarda çok canım yanıyor,

Bende sen de bil istiyorum çektiğim ıstırabı, istiyorum ki senin böğründekileri de ben ayaklandırayım..



Hayır hayır ben sana aşık falan değilim, sadece öküzleri ehlileştiremedim o kadar...

18 Ekim 2010 Pazartesi

ÖLÜ

Fazla ciddiye almayın bu hayatı,
Nasıl olsa içinden canlı çıkamayacaksınız!

*Necip Fazıl KISAKÜREK

16 Ekim 2010 Cumartesi

NANKÖR KAFAYA TOKMAK MAHİYETİNDE..

Yaa bi yolunda git di mi, bişeyede tamam oldu diyim ya.
Ama yok denmiyo işte ,
Ya yolunda gitmiyo işler
Ya da nankör kafama gökten tokmak insin diye hep daha fazlasında,
AÇ gözüm!!

15 Ekim 2010 Cuma

10 TAHTA 1 HAYAT KAPATIR




HÜZÜN

Gece sessizliğindeki gök gürültüsü
şakır şakır yağan yağmurun sesi
ve o ses eşliğinde Zeki Müren dinlemek ne kadar hüzünlü..
Yaşamadan bilemezsin!

KEŞKE


Ahh;

Yarın iş günü olmayacaktı,

Ben evde yalnız olacaktım,

Efkar tavan yapmışken,

Şarap ve sigaraya abanıp,

Zille zurnayı kardeş yapana kadar içip ağlıycaktım..

Ahh keşke..


*ben gurbette değilim gurbet benim içimde...

13 Ekim 2010 Çarşamba

SORUNUN ZORU

Hayatla iyi geçinmek bu kadar zor mu?

8 Ekim 2010 Cuma

MASTER CARD


Şereflikoçhisara gitmek 25 lira,doğumgünü pastası 15 lira,doğum günü hediyesi yüklüce bi para ..

Kankalarla yeniden buluşmak paha biçilemez:)

4 Ekim 2010 Pazartesi

MATEMATİK


Aşkın eşittir olduğu işlemlerde sonuç neden hep kesirli çıkar?


*arabeske bağlarım, hiç affetmem:)

3 Ekim 2010 Pazar

İLLAKİ

Her günün sonunda o günden çıkarılacak bir ders illa ki vardır.

GÜNÜN ANAFİKRİ

Nicelik kesindir ancak nitelik kişiye göre değişir.

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.