4 Mart 2009 Çarşamba

3.1415926535897932384626433832795028841971693993751058...



4 yorum:

Al'ish dedi ki...

Pi.....

Bir sonsuzluk ve sonsuzluğu anlatabilecek bir sayı ancak.
Ne garip sonsuzluğa en yakın rakam '0' VAROLMAYAN bir rakam sonsuza en yakın hani uzansa dokunacak yokluğun bağrında..

ASLında pi derin bir döngü hepimizin hayatı gibi hala ölümün ötesi keşfedemedik ama inanıyorumki biz insanlar da sonsuz Varlıklarız....

Pi : Uzun uzadıya Sonsuzluğa....

lafrodit dedi ki...

Sevgili Al'ish, bu postun altına üstüne sağına soluna birşeyler yazmak istemeyişim bundandı tam da ...Yorumun o kadar güzel özetlemiş ki, anlatmak istediğimi..Pi'nin bir bardakta sonsuzluğa karışması uzun uzadıya sonsuzluğa kaldıralım kadehlerimizi diyerek taçlandırılabilir ancak:)

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Tüm dünya da ve ülkemizdeki kadınların insanlığa yakışır bir hayat,eşitlik, daha huzurlu bir yaşam hakkına sahip olabilmesini diliyorum.
Kadınlar günü'nüzü kutluyorum.

lafrodit dedi ki...

tüm kadınlar adına zerafetinizden dolayı teşekkür ediyorum ufuk çizgisi..

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.