3 Ocak 2009 Cumartesi

SEVİYORUM..

  • Cesur,şanslı ve karameli
  • kinder süprizi
  • tadelle gofreti
  • pudingi
  • ince belli çay bardağını ve bu bardakta içilen sıcacık çayı
  • piknik yapmayı
  • elma ve portakalı
  • süpriz yapmayı
  • detayları
  • karın yağışını izlemeyi(gökyüzüne bakarak)
  • kartopu oynamayı
  • salıncakta sallanmayı
  • soba sıcağını
  • dedikodu yapmayı
  • kız kıza takılmayı
  • hacı şakir kokusunu
  • heidi,snoopy,cedric,calimero ve dufy duck'ı
  • edi ile büdüyü ve kurabiye canavarını
  • çizgi film izlemeyi
  • evdeyken eskimiş kıyafetlerimi giymeyi(tam ev kıvamına gelmiş oluyorlar eskiyince:)
  • tüm hayvanları
  • ama en çokta koala,panda ve kutup ayılarını
  • mesleğimi
  • bütün gün tembellik yapmayı
  • kardeşlerimle vakit geçirmeyi
  • gökkuşağını
  • kırmızıyı
  • uyuyup uyanmayı
  • devamını getiremediğim şarkı sözlerine uydurarak devam etmeyi
  • gün geçtikçe daha çok anneme benzediğimi farketmeyi
  • meybuzu
  • fotoğraf çekmeyi
  • esprinin incesini
  • sevincin uzun sürenini
  • hevesin kursakta kalmayanını

SEVİYORUM..

2 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

"gün geçtikçe daha çok anneme benzediğimi farketmeyi"

Çoğunu severim ama düşündüm de, ben bunu sevip sevmemek arasında kaldım.
Annem: Temizlik takıntısı, durmadan birilerini doyurma güdüsü ve bitmeyen eleştiri bombardımanı.. oy oy :)

lafrodit dedi ki...

emin ol evlendiğinde bu halini de sevimeye başlıyorsun:)

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.