6 Ocak 2009 Salı

SAPITMA HALİ


İyice sapıttım bu ara ,işim gücüm tüm gün oturmak olsun,hiiiç elimi sıcaktan soğuğa vurmayım,el getirsin ben yeyim,varsa yoksa blog blog geziyim,kim ne yapmış ,ne olmuş, niye olmuş,trend neymiş,aman armutun sapı,üzümün çöpü,incirin çekirdeği..

Biri bizi gözetliyor damarım tavan yaptı şu sıralar-takribi 3 gündür böyle-
Bursa da öğretmenkende -bundan teee 5 yıl önce- Akademi Türkiye'ye sardıydım iyiden iyiye,millet sabaha kadar ağustos böceği misali, o naylondan çimenlerin üzerine serilir şarkı türkü söylerdi,bende bi haltmış gibi sabaha kadar izlerdim,sonra da bedenim okula ruhum yatağa teslim olurdu..

Şimdi de onun türevi bir durumla karşı karşıyayım sanki..Deli gibi blog okuyor,okuduklarımla kafamda figüranlara rol dağılımı yapıp bloga yazılan senaryoyu bu zat-ı şahanelere oynatıyorum..Psikopatif bir durum bu biliyorum ..

Çok meraklı az girişken ruhumun kendini ele verişleri dur durak bilmiyor..

Valla yazınca daha çok farkeder oldum,benim gerçektende her zaman az girişken ,ama sadece ara ara çok meraklı bir ruhum varmış..

4 yorum:

Sena dedi ki...

problem değil ben de aynı durumdayım,blogları okumak için kendiminkinde karalayıp duruyorum sadece:)hoş bombok bir hayatım var edebi eser çıkacak değil ya

lafrodit dedi ki...

iyi bari yalnız değilim :D, seninki de edebi eser olmasa da kendine haksızlık etme..Kuzenimde senin türevin bi durumla karşı karşıya
akşam şiddetle tavsiye ettim okumasını,blogu okuduktan sonra yeni bi Audrey Hepburn doğdu:D
sende yalnız değilsin,dediğin gibi sadece senin başına gelmiyo..
Hatta şöyle dedi,''sanki ben yazmışım gibi''..

lafrodit dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Abraxas dedi ki...

İnsanın yalnız olmadığını görmesi hakikaten güzelmiş, sanırım bu aralar ben de böyleyim. :)
Sevgiler.

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.