30 Ocak 2009 Cuma

MİM:KEŞFETMEK

Öncelikle merakla beklediğim Tinimini'yi tekrar blog dünyasında yazarken bulduğuma çok sevindim,belirtmeden geçemeyeceğim,zira bir haftadır gidişhattan bihaberdik..
Sağolsun gelir gelmez,eksikleri tamamlamaya başlamış,kimseyi yazılarından mahrum bırakmamış ve hatta biriken mimlerini bile cevaplamış,beni de bundan nasiplendirmiş,
Gönderdiği mimin konusu keşfetmek,anladığım kadarıyla keşefettiğimiz şeyleri yazıyoruz bu mime cevaben..
Hemen sıralıyor ve mimi paslıyorum.
1)Öncelikle evlendikten sonra keşfettim ki gerçekten bekarlık sultanlıkmış ama kızlara,evlilikse erkelerin sultanlığı..
2)Yine evlendikten sonra keşfettiğim bir durum var 2. sırada,annemde olan ve çoğu zaman kızdığım birçok davranışının bende de olduğunu ve bu davranışları değiştirmeyi hiç düşünmediğimi, bilakis bir bildiği varmış da ondan yapıyormuş diyerek tasdik ettiğimi keşfettim.
3)Mümükün olduğunca geç evlenmek gerektiğini(hoş benimki daha ne kadar geç olabilirdi ki=29!)
4) Üretimin ruhuma iyi geldiğini
5)Kmi zaman bir tepede tek başına duran,yalnızca kuşların yuvalnadığı bir ağaç olmak istediğimi
6)Kız arkadaşlarımla görüşemediğim zaman kendimi çok yalnız hissetiğimi
7)Nerde bir üniversiteli gençliği grupca eğleniyor görsem o yıllara geri dönme isteğimin tavan yaptığını,
8)Ruhumun rengarenk ama dış görünüşümün siyah beyaz olduğunu
9)Bu yazdıklarımı okuyunca 30 yaş sendromuna çoktan girmiş olduğumu keşfettim.

şimdi bu mimi birilerinin başına sarma zamanı..
Hüpcadısı,Azumi ve Elalemin akıllısı 'na paslıyorum..
Esen kalın:)

8 yorum:

HÜPCADISI dedi ki...

Teşekkürler canım. Bu ara 2.ciye mimlendim.En kısa zamanda yaparım.

tinimini hanım dedi ki...

Lafroditcim,çok teşekkür ederim Mim i hemen yakalamışsın.Bende senin keşiflerini okurken aynı senin keşfettiklerini keşfettiğimi farkettim kız.Nekadar geç evlenilirse okadar iyi.Bide hakkaten evlilik erkeklere sultanlık,bekarlık kızlara :):):) kal sağlıcakla

azumi dedi ki...

mim icin thnx.. umarim cevabimi begenirsin :)

lafrodit dedi ki...

ama haksız değilim dimi,evlenince insan bi afallıyor Allam nereye düştüm oldum valla:))

HÜPCADISI dedi ki...

Lafrodit arkadaşım ben mimimi yaptımmm. Şimdi sıra sende.

Boogie dedi ki...

Bütün yazdıklarında sonuna kadar haklısın. Heleki evlilik konusunda. Ben zaten çoğunluğa göre geç sayılabilecek bir yaşta evlendim ama şimdiki aklım olsa daha da geç evlenirdim...

lafrodit dedi ki...

yazıcam Hüpcüm bi elim boşlasın,seninkini okudum,benzeşiyor zaten o dönemin çocuklukarı:)

Boogie;yazdıklarımda haklı olmam ne acı:)şu evlilk mevzusunda erkekler neden böyle hani kıpıkırmızı domates görürsün pazarda alırsın,eve geldiğinde içi hala olgunlaşmamıştır, modunda olurlar anlamam..

azumi dedi ki...

hahah nefismis domates modu..

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.