9 Ocak 2009 Cuma

KADIN ZEKASI


Gece yarısı Türkiye Amerika hattında yapılmış bir msn geyiğinde nasıl daldan dala atlanır ama herkes herkesin söylediğini noktası virgülüne anlar konulu yazımızla başbaşasınız..Bu yazımızda bir kadın zekasının ne kadar kıvrak olduğuna tanık olacaksınız.
Buyrun başlıyoruz..
O gönderdi 09.01.2009 02:37:
kiz kaynanam geliyor subatta gelecek temmuza kadar burda
BEN:niye geliyoki gene
O :Huzursuzluk yapacak ya yetmezmi
BEN:anlat hele
O :ne biliyim ya isin garibi ne kizi istiyo ne oglu
BEN:oooğ bu sefer oğlu da mı istemiyo hadi kızı istemiyo da
O :istemiyorlar
BEN:nie geliyo ki
O:ima da ettiler ama yüz yokki karida sanirsin kece
O:evinde dogalgaz cihazi yok guya kışı burda gecirecek hasba
BEN:yuhh ya yuhh
BEN:yuhhh
BEN:taa burdan oraya geliyo ulan yola vereceği parayı yaksın
O:onun asil amaci gene bunlari bes ay somurecek
O:bes maasida burda cebine kalacak
O:aman ya bir buyucu neyim bulamadik gitti
BEN:bu büyücüyle iflah olmaz onu da yer bitirir
O :sen nasilsin hersey nasil gidiyor
BEN:iyi idare eder
O :iyi aman
O: haticede okula geri donmus afla
BEN:niye kocadan mı ayrılmış
O:Yok guya kocasi istemis ama palavra
BEN:yok beaa okulu bıraktıran zihniyet okula dön der mi
O:etrafa oyle diyodur
BEN:hayret nası izin koparmış
O:kim bilir ne numara yapti
O:bende bilemedim
BEN:sen onu nerden duydun
O:sinemden duydum mail atti
BEN:hmm
BEN:cts. spora başlıyom
O:iyi
BEN:10 kilo aldım yaa
O :kac kilo oldun
BEN:BİİPPPP(BURASI TARAFIMDAN BİPLENMİŞTİR)
O:nasil
O :ne
BEN:hee
O :aman
O :bende gerci BİİİİİİP oldum.(BURASI DA TARAFIMDAN BİPLENMİŞTİR)
O :hergun gitcen mi
BEN:koccaman bi göbeem var dışı seni yakar içi beni
O :hi
BEN:yok haftada üç gün
O :aman ya dikkat et
BEN:valla hiçbi kıyafetim olmuyo noktasındayım
O :yok artik
O :bence rejimde yapman lazim
O :evlendiginde kac kiloydun
BEN:yapıyom yapıyom
BEN:BİİİİİİİP(AHA BURASI DA BİPLENDİ)
O :cok almisin ya
O :Ne rejimi yapiyon
BEN:cumhuriyet rejimi :D
O :oo cok komik ha ha ha
BEN:ama komik kabul et :D
O ::D
BEN:ne rejimi olacak kızım ,işte ekmek yememe su içme meyve yeme rejimi
O :kizlarin nasil iyiler mi
BEN:iyiler teyzesi ellerinden yalarlar
O :aman beni yalamasinlar
O :cok soguk mu
BEN:yok ya o kadar değil kar yağınca yumuşadı
O:onlara gelirken kemik getirecem
BEN:getir getir ne zaman gelcen ya gelin artık dönün yaa
O:simdilik belli degil
BEN:çok sıkılıyom ben burda kimsesiz
O :bende burada
O :zeytin dali diye birsite buldum
O :orda bir elmali kurabiye tarifİ var
O :onu yap pek guzel oluyo
O :hemde diyet
BEN:ne elmalı kurabiyesi lann
BEN:kimle aldatıyon beni
O :zeytinyagi ile yapiliyor
O :ne aldatmasi
BEN:haa üst satırı okumamışım
O :Allah seni
BEN:ben ne diyom bu ne diyo oldum birden
O :sende yap hemide diyet
BEN:dur bi bakiim
O :favorilerde
BEN:Allah seni inandırsın kaç gündür de canım elmalı pasta istiyo
O :bak hemen anladim
BEN:rejimdeyim diye yapamıyom
O :cok guzel hafif oluyor bu rejim icin uygun
BEN:link versene
O :cunku icinde sadece zeytinyagi var
O :http://zeytinagaci.blogspot.com/2008/04/elmal-frdnd-kurabiye.html
BEN:zeytinyağı diye arıyom bende zeytinağacı disene
O :ne biliyim dedim sandim
O :begendin mi
BEN:çok güzel görünüyoo
O :tadi da hos
O :simdi yemek yapacam of ya, sizde ne vardi
BEN:mantar çorbası pilav tavuk
O :iyiymis
BEN:bide patlıcan köz salata yerine biberde közledim maydonozla yoğurtladım
O:ohh
BEN:üstünede nane işte
O :aksama kabak boregi ve domates corba var bizde de tabi yaparsam
BEN:ohh
O :tarifini bana yaz mantarın sonra
BEN:domatesi de denedim senden sonra harika oldu
O :cok guzel oluyo ya benim favorim
BEN:üstüne kaşarla kıtır ekmek de yaptım
O :kasarla
BEN:miss
O :Ohh yemede yaninda yat
BEN:işte öyle öyle kilo alıyom
O :az ye
BEN:Valla az da yesen sofrada seçenek çok
BEN:ayy bu pek iyice bi siteymiş bunu sık kullanılan yapemm
O :cok guzel hemide cok zararli degil
O :biliyon artik otuz oldugumuz icin dikkat etmemiz lazim
BEN:doğru valla bak bu dediğin açlığımı bastırdı şimdi
O :daha cocuk falanda dogurmadik
BEN:he ya
O :krem kullaniyon dimi yuzune
BEN:yok
O :sebamed kullan ben ondan kullaniyom
BEN:ama hep aklımdan geçiriyom krem kullansam iyi olur diye aklımdan geçirmemin olumlu etkisi olur mu ki
O :olmaz mi ozellikle kışın, töbe töbe
O :sebamed al kullanmadigin hata
O :hem sabah hem aksam kullan
O:sana sonra kabak boreginin tarifini yazayim
BEN:he istiycektim bende mailime yaz
O :tamam
BEN:yoksa aklımdan gidiyo
O :sende corbayi soyle
BEN:ben seni seviyom
O :tamam sen yarin maili almis olursun
O :bende seni seviyom
BEN:burdan mı söleyim maile mi atıyım
O :tarifimi
BEN:hee
O:mail at sonra atarsin ya
BEN:yatmadan atarım
O :yarin atsan da olur ben bir ara turkiyeye gelirsem su ulustaki buyucuye gidek
O :sen adresi neyim alda
O :yarin at ya
BEN:tamam adres hazır
O :adresi almayi unutma ben ciddiyim
O :yada kiralik birini bulacaz artik
BEN:koca mı
O :yok katil
BEN::D
O:ne guluyon
BEN:bide o karı için cehennemlerde mi yanacaz
O :marley and me diye bir film var
O :kopekli ona gidin cok hos
BEN:o ne
O :tam sizlik film
BEN:burda vizyonda mı ki
O :bilmiyom
BEN:sen haz etmen itten köpekten nası gittin o filme
O :Guzeldi
O :sende yat gec oldu
BEN:tamam kolay gele sana
O :bu arada ozlemin sarisin resimlerini gordun mu facebookda
BEN:yooo
O:bakıyım da dur öyle yatıyım
O :bak cok igrenc baskasi koymus
O :ben gidiyom iyi geceler
O :itlerede selam
BEN:sanada canım benim öptüm
O:gorusuruk

2 yorum:

derya dedi ki...

SÜPER YA BAYILDIM SEVGİLER...

lafrodit dedi ki...

ben artık bu kadar lafın üstüne bişi demiyorum:D sevgi benden..

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.