13 Ocak 2009 Salı

İCRAATIN İÇİNDEN


Necip Milletimin Mümtaz Evlatları(!),
Bir yazı altta bulunan msn kaydında konusu geçen her vaadimi yerine getirmiş bulunuyorum
İlk olarak spora başlamış bulunmaktayım,dayak yemiş gibi sızlıyor iki gündür heryerim..Koşu bandından in kelebeğe bin,ondan in,twister'a çık,ordan mekiğe,ağırlığa,şuna buna derken bir baktım,bir buçuk saat deli gibi dolaşmışım o alet senin bu alet benim..-Bu dolaşma bu aralar bende kalıcı biliyorsunuz-daha şişen bi obdaminal falan yok sadece kendimi iyi hissettim o kadar..Büyük bi iş yapmışım gibi hissettirdi spor yapmak bana kenidimi.Bu üç gün içinde yani cumartesiden başlayan serüvende ilk icraatım bu, gelelim ikincisine..

Efendim ikinci olarak msn kaydında bahsi geçen O rumuzlu arkadaşımın ''kırışıklara önlem al ki kaynanan senden genç görünmesin!'' uyarısını dikkate alarak,temizleme sütü,tonik,krem uygulamasını başlatmış bulunuyorum..

Üçüncü icraat ise bizim ufak kızda -karamişte- diz kapağındaki yarasının olduğu kısımda bir şişlik baş göstermişti yaklaşık bir aydır, her Türk gibi bizde ''geçer o geçer'' içgüdüsüyle harekete geçmedik tabii ki,eskiden bakmamıza izin verdiği şişliğe birkaç gündür dokundurmaz olunca veterinere gitmek şart oldu,iyiki de gitmişiz meğer iltihap içerde kabuklaşıp sertleşmiş, şimdi bir operasyon geçirmesi gerekecek,perşembe hastaneyi boyluyoruz bu da bu haftaki icraatlarımdan biri olacak biline..

Dördüncü ve en gıcık olduğum icraatım ise hafta sonumun enn kıymetli günü pazarı ütünün buharı eşliğinde geçirmiş olmam, haa cildimdeki gözeneklerin açılmasına bi hayli faydası oldu, o ayrı..

Beşinci ve bugünün final icraatı ise akşamın bi saati muhattap olduğumuz bir manyak-ül şahsiyetle yaptığımız mahalle kavgası oldu.
Hemen izah edeyim,bizim köpekler yoldan geçen bu salağa battı,yok efendim buraya getirmeyinle başlayan konuşma; eşime, bana bak ben MİT'teyim seni işinden ederimle devam edip, seni vururum ulanla biten tabii eşiminde boş durmayıp üzerine yürüdüğü,benimde her kadın gibi ortamın gerginliğini ''sorun neyse konuşarak halledelim'' modunda yumuşatmaya çalıştığım,sadece 7 aydır yaşadığımız bu semtte daha hızlı tanınmamızı sağlayan bir icraat oldu kendisi..Ayrıca da bu aptal şahsiyet kendisini önce öğretmen(bizim öğretmen olduğumuzu öğrenince),sonra Gazi üni.sinde Doç.(bizim Gazi mezunu olduğumuzu öğrenince),en sonunda da MİT'ten(bizim üzerimizde öğretmen kimliği kullanarak baskı kuramadığını farkedince)ilan etti.Ayrıca da bu kadar kolay mı ya yoldan geçeninde önüne geleni tehditle hizaya getirmeye çalışması!(neyse bunu sonra detaylıca yazarım,böyle çok kopuk kopuk oldu,olay tam anlaşılmadı zannımca)

Merak eden olduğunu sanmıyorum ama söyleyim diğer bir icraatım da söz verdiğim gibi mantar çorbasının tarifini e-posta olarak O rumuzlu caanım arkadaşıma göndermek oldu..

Bunları yazmakla da uykudan önceki son icraatımı gerçekleştirmiş bulunuyorum,yani tamda başlığa uygun olarak sizlere İcraatın İçinden sesleniyorum efendim,
Arz-ı endam ederim saygılar..

Hiç yorum yok:

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.