20 Ocak 2009 Salı

Bİ İTİRAFIM VAR



  • MSN listemdeki ailem dışında herkesi engelledim,canım isterse engeli kaldırıp konuşuyorum.

  • Facebookta da kendimi çevrimdışı yaptım.

  • Telefonumu arayanla o an konuşmak istemiyorsam o telefonu bana kimse açtıramaz ve tekrar arandığımda kesin bir bahanem vardır.

  • Eğer gündüz vakti evdeysem de çalan kapılara bakmıyorum kim olura olsun,nasıl olsa eşimin anahtarı var:)(yok olmaya mı çalışyorum ne)

  • -Yukardaki itiraflardan sonra- galiba ben asosyal oldum.

  • Dolaptaki güllaçı yemek için neler vermezdim ama spor yaparken çektiğim eziyet beni durduran tek şey.

  • 'Farkındalık' başlıklı yazıyı yazdığım günden beri tırnaklarımı yemedim.

  • İşi gücü bırakıp diyar diyar gezmek, fotoğraf çekmek istiyorum.

  • Kolunu dirseğinden büküp çantasını öyle taşıyan kızlara da gıcık oluyorum.

(İnsanın kayda değer bi tane itirafı olmaz mı!)


Hiç yorum yok:

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.