2 Ocak 2009 Cuma

YILBAŞI KABUSU


2009 a merhaba demek bize 80 ytl masrafa mal oldu,ama öyle dışarda eğlenerek falan değil,tam da evin göbeğinde,koltuğun üzerinde duran kumandanın afiyetle kemirilmesi suretiyle..
31 aralık sabahı ortalıkta 'bizim kızların benim yokuluğumun acısını çıkarmak adına kemirecekleri hiçbirşey bırakmadım' ferahlığıyla kapıyı çekip çıkmamın akabinde iki afacan yokluğumun kederini kumandayı kemirerek atmışlar..
Akşam üzeri eve döndüğümüzde gözünün yaşına bakılmamış bir kumanda ve suçlu gözler karşıladı bizi..
Günün bilançosu ise şöyleydi:
tamamen arızaya geçmiş bir kumanda,sinirden hoplamış bir migren atağı,televizyonu sürekli otur kalk çevirmekten usandığımız için sabit kanalda yılbaşı eziyeti,bundanda bir süre sonra sıkıldığımız için dvd izleme önerisi ve bir süre sonra izlemekten yorulduğumuz yarım kalan bir film...
Şimdilerde evimizde manuel yollarla kendisiyle iletişime geçtiğimiz bir plazma tv.miz var...

2 yorum:

salincakta iki kisi dedi ki...

Cok gecmis olsun!
Benim kizlarimda eskiden evde ki tum kablolari kemiriyorlardi-durduramiyorduk. Veteriner "Hartz Stay Off " adli spreyi tavsiye etti. Kokusu bana gore normal ama kedi ve kopeklere itici geliyor{hemde onlara zararsiz}-kemirilmesini istemediginiz esyalarin uzerine sIkInca uzak duruyorlar. Tavsiye ederim.

lafrodit dedi ki...

Allahım duyduğum en güzel şey bu işte,hemmen yarın alıyorum,o kadar iyi birşey yaptın ki şu an sana anlatamam,kemirilmedik bi ben ve eşim kaldık evde:)çok teşekkürlerr..

DUYDUM,DUYURAYIM İSTEDİM.

Yalnızlık; insanlardan yoksun olmaktan çok,
ne söylediğimizi anlamayan insanlar arasında yaşamaktır.